Tafels huren kan een uitstekende uitkomst bieden bij het organiseren van een gezellig etentje, groot feest of bedrijfsevenement. Het is namelijk heel normaal om niet voldoende tafels te hebben voor een groter feest/evenement. Wij bieden de oplossing! Wij verhuren in Amsterdam en omgeving.
Statafels zijn geweldig voor evenementen waar gasten staand willen socializen of genieten van hapjes en drankjes. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende hoogtes en stijlen, en ze voegen een moderne uitstraling toe aan jouw evenement. Onze statafels zijn perfect voor cocktailparty’s, beurzen en netwerkbijeenkomsten.
Biertafels zijn ideaal voor informele bijeenkomsten en feesten. Ze bieden zitplaatsen en tafelruimte in één handige eenheid en zijn perfect voor feestjes, barbecues en andere ontspannen evenementen. Onze biertafels zijn beschikbaar in verschillende groottes en stijlen, zodat je de tafels kunt kiezen die het beste bij jouw gasten en locatie passen.
Of je nu een informele bijeenkomst plant, een zakelijke conferentie organiseert of een chique feest geeft, onze uitgebreide selectie aan tafels biedt voor ieder wat wils. Van biertafels tot bistrotafels, diner/buffet tafels en statafels, wij hebben de perfecte tafels om jouw evenement compleet te maken.
Bistrotafels voegen een vleugje elegantie toe aan jouw evenement. Ze zijn ideaal voor cocktailparty’s, recepties en andere formele gelegenheden. Onze bistrotafels zijn verkrijgbaar in verschillende stijlen en hoogtes, zodat je ze kan aanpassen aan de sfeer van jouw evenement.
Als je op zoek bent naar tafels voor diners, buffetten of vergaderingen, hebben we een brede selectie diner- en buffettafels beschikbaar. Deze tafels zijn verkrijgbaar in verschillende groottes en specificaties, zodat je de tafels kunt kiezen die aan jouw behoeften voldoen. Of je nu een lange tafel voor een buffet nodig hebt of ronde tafels voor een intiem diner, wij hebben de oplossing.
Heb je nog vragen? Wellicht staat jouw antwoord bij één van de onderstaande vragen.
Je kan eenvoudig online een offerte aanvraag indienen via onze website. Plaats de gewenste artikelen in je winkelmand en vraag in de vervolgstap een offerte aan. Zijn er geen bijzonderheden? Dan ontvang je van ons het offertevoorstel per mail die je gemakkelijk online kunt accepteren. Indien nodig nemen wij nog eerst contact met je op. Je kan ook telefonisch contact met ons opnemen voor persoonlijke hulp.
Indien de door jouw gewenste artikelen beschikbaar zijn op jouw gewenste data, kan je tot 24 uur van tevoren bij ons een reservering maken. Let wel op dat de breng en haal service alleen beschikbaar is als er die dag voldoende capaciteit is. We raden aan om zo vroeg mogelijk te reserveren, vooral voor populaire data zoals feestdagen. Dit kan variëren, maar over het algemeen is een paar weken van tevoren een goed uitgangspunt.
Wij zijn flexibel en hanteren daarom geen minimale verhuurperiode.
Ja, je kan jouw reservering altijd nog wijzigen, afhankelijk van de beschikbaarheid. Annuleringsvoorwaarden variëren per artikel, bekijk onze annuleringsvoorwaarden of neem contact op met onze klantenservice voor de details.
We verwachten dat de tafels in redelijke staat worden geretourneerd. Wanneer je tafels huurt bij Number One Partyverhuur is het niet nodig om de artikelen brandschoon en droog te maken, maar het is belangrijk dat de tafels vrij zijn van grove vlekken en/of vuil.
Wij hanteren €5,- indien je de artikelen zelf ophaalt en weer inlevert. Tijdens het invullen van jouw gegevens kun je deze opties selecteren en worden de bijbehorende tarieven automatisch berekend. Indien jouw aanvraag uitzonderingen bevat zullen wij na jouw aanvraag eventuele extra kosten toevoegen waarna jij de volledige aanvraag per mail ontvangt ter acceptatie. Klik hier voor alle transportkosten. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.
Het is zeker mogelijk om meerdere type tafels tegelijk te huren. Wel is dit afhankelijk van de beschikbaarheid op jouw gewenste verhuurdata. Wil je graag advies over welke tafels goed op elkaar aansluiten, neem dan contact met onze klantenservice op. We helpen je graag.
Je bent als huurder verantwoordelijk voor eventuele schade aan de gehuurde tafels tijdens jouw evenement. We raden daarom aan om een schadeverzekering te overwegen.
Met onze jarenlange ervaring weten wij precies hoe wij optimaal bijdragen aan jouw event!
Wij hebben een uitgebreid assortiment incl. 30 verschillende tentformaten.
Leveren, ophalen, op- en afbouwen. Het kan allemaal. Zelf afhalen is ook mogelijk.
Wij leveren dagelijks tientallen artikelen en zorgen daarmee continu voor onvergetelijke events!
Bestel jouw benodigdheden bij Number One Partyverhuur en laat ons je helpen om van jouw speciale gelegenheid een onvergetelijk succes te maken. Neem contact met ons op voor vrijblijvend advies of vraag gemakkelijk een offerte aan via onze website. Samen kunnen we iets bijzonders creëren!
06-41253725
Deze website is met passie gebouwd door www.effectivedare.nl
Door je aan te melden, ontvang je eenmalig 10% korting en ben je als eerste op de hoogte van nieuwe artikelen, acties, en alle ontwikkelingen.
Door je aan te melden, ontvang je eenmalig 10% korting en ben je als eerste op de hoogte van nieuwe artikelen, acties, en alle ontwikkelingen.
Staat jouw postcode er niet tussen? Dan worden de transportkosten door ons berekend nadat je jouw aanvraag hebt ingediend.
Bij onderstaande situaties worden extra toeslagen door ons berekend nadat je de aanvraag hebt ingediend.